

Revista Penthouse
Internetul face noi victime. Revista Penthouse nu va mai putea fi cumpărată în varianta tipărită
După cinci decenii, Revista Penthouse renunță la ediția tipărită deoarece „de ce ai cumpără fizic când poți citi (și privi) online?” Este încă o lovitură pentru lumea revistelor pentru adulți, care fără îndoială a simțit în plin lovitura conținutului web. Însă nu vă agitați, Penthouse nu a dispărut pentru totdeauna. Pur și simplu se face o trecere completă pe digital.
Cititorii vor avea un nou mod de a experimenta cea mai bună revistă pentru adulți din lume. Re-proiectată pentru cel mai preferat mijloc de consum de conținut în zilele noastre, versiunea digitală a revistei Penthouse va combina și va converti tot ceea ce cititorii cunosc și iubesc la revista tipărită.
Mediul pentru consum s-a schimbat dramatic începând cu mijlocul secolului 20, care a marcat perioada de glorie a publocațiilor precum Penthouse, Playboy, și altele. Dar acum, consumatorii au trecut la pagini lucioase regăsite online. În curând se poate schimba și acest lucru, intrând cu pași mărunți într-un nou proces de schimbare, la căști de realitate virtuală. O mare parte din industria pentru adulți dorind să ofere o experiență VR clienților săi.
Industria revistelor pentru adulți a avut parte de unele schimbări destul de serioase. Playboy a anunțat recent decizia de a nu mai publica fotografii nud în propria revistă, iar conacul asociat revistei (și editorului original Hugh Hefner) este de vânzare. Penthouse de fapt a dat faliment în anul 2004, și rămâne departe de zilele glorioase când vindeau regulat peste 5 milioane de exemplare.